wat voor een soort vakantieland is Kroatie?

ik ben nou 15 en ga deze vakantie samen met mijn ouders naar kroatie? is daar iets tedoen? en uit welke landen komen de meeste andere vakantiegangers?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Vakantie

Antwoorden (5)

Kroatie is een GEWELDIG vakantie land. met goed eten en drinke, aardige bevolking lage prijzen en geweldige stranden en zee. ABSOLUUT leuk om naartoe te gaan. Je kan er tot midderochtend uitgaan. Of lekker vroeg naar bed om mooie wandelingen te maken.

Ik ben er mensen uit heel europa tegen gekomen.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
kroatie is een mooi land hoor, bekijk de foto's maar eens op google! het heeft iets karakteristieks en vooral een erg rustige uitstraling, er is hier zeker wat te doen! weet niet of je op een camping of een appartement zit, maar anders moet je die plek even googlen, dan kom je vast en zeker tegen wat ze bijvoorbeeld 's avonds voor evenementen en spelletjes/disco's ed organiseren. Volgens mij zijn er heel wat Nederlanders die naar Kroatië op vakantie gaan en voorderest zie je er allerlei mensen uit de rest van europa. Zeker de moeite waard niet aan twijfelen, veel plezier!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ik kan me alleen maar aansluiten bij de mensen hierboven, prachtig land met erg vriendelijke mensen.
Wel is het zo dat dit voornamelijk tot uiting komt langs de kust, ga je verder het binnenland in, is het vaak nog armoe troef en zijn nog steeds de sporen van de oorlog zichtbaar.
Langs de kust kom je ook veel plaatsen tegen met een wat Italiaanse uitstraling wat betreft bouw en kleur.
En misschien niet meteen iets voor een 15 jarige maar de Plitvice meren zijn echt een aanrader om te gaan bekijken, staan ook de wereld erfgoed lijst van Unesco.
Fijne vakantie!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ooit, heel vroeger, ben ik wel eens op vakantie geweest in Kroatië. Toen heette het overigens nog Joegoslavië (kan je nagaan hoe lang geleden dat was). Ik was toen een jaar of 17 en het enige dat ik me kan herinneren van die vakantie was dat het echt GEWELDIG was!
Het weer is daar prima, de omgeving is mooi en er is echt zat te doen voor jongeren (toen al).
Ik denk dat het sindsdien alleen maar verbeterd is!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ik heb leren snorkelen in Kroatië.
De Adriatische Zee is gewéldig om dat te oefenen.