Tot wanneer (in het jaar) kan je de Toren van Pisa bezoeken?

Ik ben van plan naar Italië op vakantie te gaan, maar misschien ga ik pas in oktober (2010) of later. Ik wil dan graag de Toren van Pisa bezoeken. Daarom wil ik graag weten tot wanneer de toren te bezoeken is.

De officiële website van de Toren van Pisa http://torre.duomo.pisa.it/ werkt overigens, nu ik dit schrijf, niet.

Toegevoegd na 1 week:
Bij het sluiten van de vraag: Dank voor de antwoorden!

Antoni
13 jaar geleden
in: Vakantie
1.2K

Het beste antwoord

Adres: Campo dei Miracoli
Openingstijden: 08.30-20.30 (in de winter 09.00-18.00)
Toegangsprijs: € 15,00
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Antoni
13 jaar geleden
Hoewel de andere antwoordgevers nog interessante informatie en een handige link naar een website geven, kies ik toch jouw antwoord als beste: je was de eerste en je geeft het juiste antwoord op mijn vraag. Dankjewel!

Andere antwoorden (2)

Adres: Campo dei Miracoli
Openingstijden: 08.30-20.30 (in de winter 09.00-18.00)
Toegangsprijs: € 15,00 (online boeken € 17,00).

Toegevoegd na 57 seconden:
De toren van Pisa is alleen onder begeleiding te bezoeken in groepen van 40 personen. Ieder half uur start er een tour en het is aan te raden ver van tevoren een kaartje te reserveren. Kinderen onder acht jaar mogen de toren niet in, tussen 8 en 18 jaar alleen onder begeleiding van een volwassene.
13 jaar geleden
De toren van Pisa is het hele jaar door geopend
van 8.30 tot 20.30
In de winter is een appart rooster dan is de toren open van 9.00 tot 18.00
Kinderen onder de 8 mogen de toren niet in.
En kinderen/jongeren tussen de 8 en 18 mogen naar binnen onderbegeleiding van een volwassene.
Elk halfuur start er een rondleiding, waarvan is aanteraden van te voren kaartjes te reserveren.