Waar in Frankrijk vind je vervanging voor een geklapte vouwwagen band?

Vrienden van mij sms-en net dat hun band geklapt is van de vouwwagen... en dat ze een nieuwe moeten zoeken.

Iemand een idee hoe ik de juiste winkel voor die band kan vinden? (de lokale garage had m niet)

Ze zitten in de buurt van Limoges.

alle tips/ hulp welkom ;-)

Weet jij het antwoord?

/2500

Het beste antwoord

Een vouwwagen band kan een garage wel bestellen als ze maat van de banden weten. De maat van de band staat op de band zelf. Omdat je vrienden de taal misschien niet spreken is dat lastig in het buitenland. Een optie is via de dealer in nederland kijken of ze buitenlandse dealers kunnen vinden, maar dat is een omslachtig traject. Daarom is het makkelijker als je een reisverzekering hebt hiervoor, dan kan je de centrale bellen bij pech. De ANWB kan bijvoorbeeld adviseren aan gestrande reizigers en telefoneren met garages. Die dienst is erg handig en zit bijvoorbeeld in de pechhulp buitenland van de ANWB. Toegevoegd na 2 minuten: Ik zou ze adviseren om in ieder geval contact op te nemen met het steunpunt van de ANW in Lyon: Steunpunt ANWB Frankrijk – Lyon Telefoon: (+33) (0)4 72 17 12 12

Bronnen:
http://www.anwb.nl/wegenwacht/waar-kunt-u-...

Iedere caravan heeft toch een reservewiel?. Misschien een beetje verstopt onder de caravan. Hebben ze daar al naar gekeken? Dan is het probleem zo opgelost..

ANWB bellen en als ze geen lid zijn op zoek naar een ander wiel op de sloop

Stel zelf een vraag

Ben je op zoek naar het antwoord op die ene vraag die je misschien al tijden achtervolgt?

/100