Mijn ouders willen nu nog een vakantie plannen, kunnen jullie wat leuks aanraden?

Het plan is om naar Frankrijk te gaan, ik ga ook mee, en zoals jullie kunnen zien op mijn profiel, ik ben 16 en zou graag wel kunnen uitgaan en activiteiten beleven! Hebben jullie nog wat leuke adresjes? alle sugesties zijn welkom, alleen willen mijn ouders niet verder van 1000 km rijden.

alvast bedankt!

Ook andere landen dan Frankrijk zijn welkom!

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Vakantie
1.3K
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
vraagje voor hoeveel dagen zou je willen gaan? en wat is het maximum prijs voor uw hotel? of word het de mobilhome grt en kus
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
6 nachten, budget, geen idee en een hotel mag maar ook huisje zijn

Antwoorden (10)

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Als je ouders niet verder willen tijden dan 1000 km,dan is Normandie misschien wat met de badplaatsen trouville en deauville en het vissersplaatsje honfleur. De invasiestranden zijn ook iets wat je gezien moet hebben. Dit wat betreft de bezienswaardigheden. Ik zou je zeker aanbevelen om op een camping te gaan staan, dit om gemakkelijk in contact te koerm met leeftijdsgenoten en dan maar uitgaan in Deauville.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ga in Duitsland naar de Schiedersee! http://www.schiedersee.de/
Of Oostende, Texel, Domburg, Renesse, Noordwijk, Scheveningen..
Have fun!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
enkele reis aarde
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Zijn jullie al eens in de Dolomieten geweest? (Italië) Daar is het erg mooi en de afstand valt mee.
Luxemburg is ook een heel aardig landje wat niet te ver rijden is. Veel groen en geen enorme afstanden als je iets wilt bezoeken. Talloze beekjes waar je aan kunt vissen of met een kano varen.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ik ben in mei naar Italie geweest en dat was geweldig! Rome moet je echt een keer gezien hebben en ook Florence was een prachtige stad! Met de auto ben je er binnen 15 uurtjes, maar dan heb je ook wat!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
taalkampen, DEpauw, of met de cm , het is leeftijd om te leven om je te ontwikkelen...
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Wij gaan deze zomer naar de Edersee. (Duitsland)
Het is niet ver rijden en het is er hartstikke gezellig.
Er komen elke vakantie wel mensen van jouw leeftijd en er zijn heel veel activiteiten te doen.
Leuk!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Als het ook Duitsland mag zijn: Berlijn en het merengebied dat ten noorden van Berlijn ligt (Mecklenburgs merengebied), is erg leuk en je kunt er ook fantastisch fietsen en kanoen. Dan kun je mooi een stedentripje met cultuur en uitgaan combineren met natuur.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Gaan jullie met de auto of met het vliegtuig? Wij hebben een puberzoon en omdat hij zo`n goede cijfers had voor zijn rapport mocht hij het bepalen ( hij is 15).
Hij wilde naar Engeland en wel naar Blackpool. Ik heb vervolgens op internet gespeurd en kwam bij BMI baby terecht waar we heel goedkoop de vlucht hebben geboekt.
Ze vlogen op Manchester en dat is heel centraal gelegen in de Midlands of Gr. Britain. Ik boekte een week van tevoren de vlucht en een hotel voor weinig geld. Onze zoon 'had the time of his life'! Manchester is best een moderne stad en het is leuk met de Engelse bussen te reizen. Wij houden wel van wat avontuur! We zijn ook veel met de Britse trein gereisd en Blackpool was het helemaal voor hem, want er zijn zoveel rollercoasters en dat vind hij erg gaaf. Het is daar één en al entertainment. Kijk maar eens op de site van Blackpool pleasure Beach.
Mijn mannen zijn ook nog eens fan van Dirk Kuit dus Liverpool moest ook bezocht worden en de herdenkingsplaats die daar is ingericht voor de slachtoffers van het Heizeldrama. Al die bloemen die daar liggen, is best indrukwekkend die sfeer daar. Het was al met al een hele leuke week die wij in G.Britannië hebben doorgebracht en hij wilde graag Engels spreken, dat kon hij daar gelijk mooi doen.