Ik heb gisteren een geslaagde boeking gedaan. Ze zijn goedkoper dan andere sites.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Prijsvrij, dat is toch die organisatie die te dure reizen aanbiedt. Je kunt toch beter via een andere site dan Prijsvrij. boeken,omdat Prijsvrij veel duurder is dan een ander. Prijsvrij is toch een lokkertje voor mensen die denken goedkoop uit te zijn. Prijsvrij heeft mensen in dienst die spammen. Prijsvrij hoopt dat er nog meer mensen intrappen.
Prijsvrij duur
Prijsvrij spamt
Prijsvrij gebruikt lokkertjes
Prijsvrij lost klachten niet op.