weet iemand of de huur van een scootmobiel in het buitenland vergoed wordt door een instantie ?

Ik kan in Frankrijk bij een bedrijf een scootmobiel huren voor 100 euro per week. Mijn ziektekosten verzekeraar vergoedt dit niet en de WMO ook niet.

Toegevoegd na 1 dag:
Ik heb deze scootmobiel gehuurd bij PROMEDICAL SERVICES in Le Grau du Roi./Aigues Mortes
De organisatie zit door heel Europa.

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Vakantie
2.2K

Het beste antwoord

dan denk ik dat je het nergens vergoed krijgt
alle vergoedingen komen uiteindelijk bij je zorgverzekeraar terug
misschien is het een optie je scootmobiel zelf mee te nemen
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Andere antwoorden (1)

Ik sluit me aan bij de vorige beantwoorder, maar ben als verhuurder van aangepaste gites wel geinteresseerd wie scootmobiels verhuurd in Frankrijk