Waar vind ik een goed adres voor leuke duikvakantie voor beginner?

ik ben in Egypte geweest en heb 1 dag gedoken,dat beviel goed en nu wil ik wel die kant op om als beginner en in me eentje een weekje te gaan duiken.
(vanuit hotel of vanaf boot .)
wie kan me aan goed adres of site helpen ??

Toegevoegd na 30 minuten:
bedoel :ga alleen op vakantie maar wil uiteraard niet alleen duiken

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Vakantie

Het beste antwoord

Je kunt naar malta gaan, dat is leuk duiken.
Ga naar een padi duikschool, die zijn er zat, de sterren achter de naam geven de kwaliteit van de duikschool aan! Je kunt daar je open water brevet halen, dat doe je in 4 duiken, onder leiding van een dive master en instructeur.
Je moet ook theorie examen doen, dus leren! En dan gefeliciteerd, je hebt je brevet, je kunt dan overal ter wereld je melden bij padi duikscholen! Daar is altijd wel iemand die met je wilt duiken! Tip drink nooit teveel alcohol de avond voor je gaat duiken! Dat kan een negatief effect hebben, op je gesteldheid tijdens de duik!
Heb je eenmaal je open water brevet, ben je verkocht! Kijk op www.padi.com

Toegevoegd na 50 seconden:
Divecare Malta

Toegevoegd na 2 minuten:
www.divemalta.com
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Andere antwoorden (5)

Misschien kan je tips vragen aan duikfotograaf Rutger via www.fotograferen.net Hij is 1 v d beste nederlandse duik fotografen en kan je denk ik veel tips geven.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Zoek wel een goede cursus ergens. Ga er niet van uit dat je in je 1tje op pad kunt.

Maar Great Barrier Reaf in Australie is absoluut een aanrader.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Na 1 dag kun je niet duiken, en zeker niet in open water.
Verder is het niet toegestaan om zonder een "buddy"te duiken. Alleen duiken kan levensgevaarlijk zijn.
Een PADO cursus is aanbevolen, en met een brevet mag je gaan duiken.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Als je wat verder weg wilt en een mooie duikvakantie ervaren, dan kan ik Captain Don's Habitat aanbevelen. Gelegen op Bonaire, dat behoort tot één van de mooiste duikplekken.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in Florida en al de eilanden