Als de douane je iPad openbreekt, wie betaalt dan de schade?

Stel de douane denkt dat je drugs in je iPad hebt verstopt en ze breken je iPad open en vinden niks, wie betaalt dan om je iPad weer in elkaar te zetten?

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
in: Vakantie

Antwoorden (1)

Dan betaalt de douane de schade, echter gaat hij eerst door een scan, dus als ze hem open maken , is er al 100% zekerheid dat er dingen in verborgen zijn die er niet thuis horen.
10 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Maar stel dat er toch niks in zit?
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Zegt die toch? Dan betaalt de douane alles.
Frimu2
10 jaar geleden
Zeg ik toch! Dan betaalt de douane alles :-)
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
lol