Op de camping heb ik een 15 ampère aansluiting. Wat draait hier allemaal op? (Bijv. ons elektrisch koelbox-je van 30watt?)

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Vakantie

Antwoorden (2)

Globaal kan je rekening houden met: 15 Amp x 220 Volt geeft een maximale belasting van 3.300 Watt
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
15 Ampere is voor een camping genoeg voor een koelbox, een lampje en een radio. Er zijn genoeg campings (vooral in het buitenland) waar je minder amperages hebt. Pas wel op voor (de gemene stroomvretende) waterkoker! Kijk eerst goed wat daar het vermogen van is voor je je potje koffie gaat maken.