Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Weekendje Parijs; beste reis optie?

Het volgende is het geval, ik wil mijn vriendin een weekendje Parijs geven. Echter snap ik niks van de reismogelijkheden. Beiden zijn we student, dus ik neem aan dat hier een goedkoop kaartje voor de trein te vinden is? Of is het toch voordeliger om met de auto te gaan?

Info:
- beiden student
- in bezit van studenten ov chipkaart

vraag:
- wat is het slimste en goedkoopste?

Toegevoegd na 5 minuten:
Ik snap dat trein goedkoop is, echter kom ik wel op 200/300 euro uit voor 2 retourtjes. Iemand nog een goede site oid?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Vakantie
494

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Het beste antwoord

De beste optie is waarschijnlijk met de TGV trein, het gaat ook heel snel. Je auto kun je natuurlijk nergens parkeren, of je betaalt gigantisch veel parkeergeld.

Maar misschien kun je ook wel heel goedkoop vliegen. Tip zoek zolang totdat je de allergoedkoopste tickets hebt gevonden, want het kan echt heel goedkoop, zeker via een Duitse maatschappij.

Toegevoegd na 6 minuten:
Mag ik misschien weten wanneer je ongeveer wilt gaan?

Toegevoegd na 19 minuten:
Ik dacht laat ik het is op het weekend van 2 december proberen en ja hoor na 3 minuten zoeken had ik een retourtje amsterdam-parijs voor 2 personen voor 216 euro. Das niet heel duur, maar waarschijnlijk kan het wel goedkoper. Trouwens die info komt van vliegtickets.nl
Ik wens je veel suc6 en plezier in Parijs!
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Andere antwoorden (2)

Met de trein je bent er zo en in Parijs kan je nergens je auto kwijt
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Het goedkoopste is met de bus: Eurolines. Echt romantisch is het echter niet, vaak wel erg gezellig.

Kom je met 2 personen uit op: 108 euro

http://www.eurolines.nl/?step=2
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding