Wat is de achtergrond van de invasie van thaise masseurs/masseuzes op de griekse stranden?

sinds twee jaar overspoelen ze de stranden.
wat zijn dit voor mensen?
studentes met een zomerbaan misschien?

13 jaar geleden
in: Vakantie
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
ik heb het 2 jaar geleden ook eens laten doen
maar ik stelde me er toch iets anders bij voor
het was geen "thaise" massage :-)
Rieneke1
13 jaar geleden
nee mij viel het ook tegen, ze masseerden zo razendsnel, niet echt ontspannen.
Rieneke1
13 jaar geleden
oh, dat wist ik niet.
vond het niet geweldig.

Het beste antwoord

Het geld daar vandaan halen,waar zij denken dat het zit. Die achtergrond is eeuwen oud.Ik geloof niet,dat er diepliggender achtergronden zijn.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Andere antwoorden (1)

Vaak hebben de masseurs/masseuses geen echte achtergrond qua scholing van anatomie/fysiologie en werken ze tegen enorm lage prijzen. De Thaise massage is namelijk vaak geleerd van oma op moeder op kind en word generaties zo doorgegeven. Mensen hebben ontdekt er geld mee te verdienen en dat gaat sneller dan in het land waar ze vandaan komen en toeristen willen er best voor betalen.