Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Wat is goedkoper: vroeg boeken of last minute?

Ze zeggen altijd dat je met last minutes de beste deals pakt. Maar ik heb juist het idee dat ik meer korting bespaar als ik dit een paar maanden vooruit boek, zeker bij stedentripjes. Als ik die last minute wil boeken, ben ik dubbel zo veel geld kwijt. Dus, wat is nu echt goedkoper: vroeg boeken of last minute?

een jaar geleden
in: Vakantie
1.2K
Utrecht
een jaar geleden
Je geeft zelf het antwoord al. Vaak is eerder boeken voordeliger. Met vroeg boeken heb je in ieder geval meer keuze.

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Antwoorden (1)

Wil je kiezen uit een ruim aanbod vakanties en profiteren van hoge vroegboekkorting? Dan is vroeg boeken zeker aan te raden. Last minute kan ook heel voordelig zijn, maar hou er rekening mee dat sommige hotels en vluchten uitverkocht kunnen zijn. Ben je flexibel? Dan is last minute boeken een goede keuze. Maar ben je gebonden aan schoolvakanties, dan kan je beter heel vroeg boeken en profiteren van de vroegboek deals.
(Lees meer...)

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding