Verblijven er ook niet-wetenschappers op Antarctica?

Ik vraag me af of dat er ook niet-wetenschappers op Antarctica verblijven, zoals de vrouw van een wetenschapper, de kinderen of zelfs gewoon mensen die niets met onderzoek te maken hebben

Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
in: Vakantie
1.3K

Het beste antwoord

Alleen facilitaire medewerkers. Het is veel te duur om gezinsleden mee te nemen. bovendien is er geen school. Dus alleen iemand die de was doet, eten klaar maakt en zorgt dat de accommodatie is voorzien van stroom en warmte.
Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden

Andere antwoorden (2)

hallo lucy1234

er verblijven inderedaad niet-wetenschappers op Antartica. wat dacht je van de pinguïn. persoonlijk denk ik niet dat er familie met de wetenschappers mee gaat. een familie op Antartica kan alleen voor problemen zorgen in zo'n plek. en trouwens er is daar toch weinig te doen op Antartica. als je toch niet alleen wil zijn op Antartica moet je een vriend-wetenschapper die ook naar Antartica gaat zoeken, dan heb je toch wat gezelschap!

groetjes,
RensBe

Toegevoegd na 2 minuten:
p.s.
vroeger was Antartica vol met leven wist je dat? en er is ook een kikker op Antartica gevonden.
Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
Toeristen, die veelal met een cruise door het gebied varen, kunnen tegenwoordig ook een of meerdere nachten aan wal kamperen. Zie bijv de link van een aanbieder van dit soort reizen. Op dit gebied zijn er echter veel meer aanbieders. Dure reizen zijn het, maar het is wel een avontuur, dat de rest van je leven je bij blijft.
AlphaLimaSierra