heb je in oostenrijk goed betaalbare huisjes/bungalows voor in de zomer?

voor in de zomer zoeken wij voor ons vieren iets in oostenrijk. we willen kunnen wandelen in de buurt en ook wel een winkel in de buurt. in een park of ergens anders maakt niet uit. alle tips zijn welkom

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Vakantie
1K
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ik weet niet wat jij goed betaalbaar vindt maar wij boeken vaak bij deze http://www.happyhome.nl/ of deze http://www.happyhome.nl/ en ik check alle huisjes die ik vind op zoover.

Het beste antwoord

Lijkt mij niet zo'n moeilijk te beantwoorden vraag. Volgens mij is er genoeg aanbod. Maar denk er aan in het vakantieseizoen (Juli-Augustus) is het ook hier hoogseizoen.
Ik zal je een paar linkjes geven

Toegevoegd na 59 seconden:
http://www.urlaubambauernhof.at/index.php?id=206&L=16

Toegevoegd na 1 minuut:
Op de websites van lokale vvv's staan ook vaak huisjes
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Andere antwoorden (2)

http://www.vakantiehuisjes.nl/campings/oostenrijk/

het is maar net naar welk gebied je wil gaan,in heel oostenrijk kan je prachtige wandelingen maken.
op deze site staan mooie wandelrouttes,daar kan je dan ook in de omgeving huisjes vinden.

http://www.superfamilie.nl/oostenrijk.html
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
De tijd van dure reisburo's en tussenpersonen is sinds de opkomst van het ditale tijdperk natuurlijk volledig voorbij. Net zoals u zoeken wij voor onze vakanties ook altijd naar goed onderhouden en betaalbare vakantiehuisjes in vooral Duitstalige landen. Mijn suggestie is ... eerst met zijn vieren om de tafel om te kijken naar welk gedeelte van Oostenrijk u graag wilt. Voor ideëen kunt u kijken op www.austria.info/at , een geweldige website. Rechts bovenin kunt u een THEMA uitzoeken. Dit is in uw geval natuurlijk WANDERN. Wanneer u zich dan op de pagina WANDERN bevindt, helpt deze website u nog verder. Want helemaal bovenin loopt een horizontale balk met de onderwerpen ENTDECKEN, PLANEN, SUCHEN & BUCHEN en WISSENWERTES erop. Wanneer u uw wensen op papier zet en met deze (WANDERN) pagina aan de slag gaat, vindt u zeker een regio, waarheen u met zijn vieren wilt. Zelf kijk ik tijdig op de websites van TOURIST INFORMATION, FREMDENVERKEHRSVERBAND of GEMEINDEAMT en daar ziet u diverse prachtige FERIENWOHNUNGEN staan. Kies hiervoor en niet voor dure FERIENHÄUSER (of bungalows). Door deze weg te bewandelen, komt u terecht in een uitstekende en betaalbaar vakantiehuis. Wij zaten afgelopen zomer in het noorden van Bayern in een prachtig vakantiehuis met alles (ligbad, tuin, garage, zes kamers en supermarktje/bakker op loopafstand) voor € 32 per dag (dus niet per persoon). Dus het zelf zoeken loont zich echt !