Is iedere jaar dezelfde thema's in Disneyland Parijs?

Zijn de vaste thema's daar altijd hetzelfde? En dan bedoel ik specifiek de Marvel thema , is dat dit jaar ook weer ? Of is dat enkel van vorig jaar ? En wat verandert er dan allemaal?

Dankjewel alvast

2 jaar geleden
in: Vakantie
1.3K
ronron1212
2 jaar geleden
Wat bedoel je de attracties?

Antwoorden (1)

Het zit iets anders: op 27 februari 2018 heeft Bob Iger, CEO van de Walt Disney Company, een uitbreidingsplan aangekondigd voor de toekomst van Disneyland Paris. Het project van 2 miljard euro zal worden uitgevoerd in meerdere fasen waarbij drie nieuwe themagebieden worden toegevoegd aan de Walt Disney Studios gebaseerd op Frozen, Star Wars en Marvel samen met nieuwe attracties en amusement.

Disneyland krijgt in zomer 2022 een nieuw Marvel gebied onder de naam 'Avengers Campus'. Marvel Land bestaat uit o.a. twee nieuwe attracties gebaseerd op Spider-Man en Iron Man, twee restaurants, bar, winkel, entertainment en een grote meet & greet locatie met Marvel figuren.
SimonV