Leuke stad, Haarlem!
Ik weet niet wat je ongeveer in gedachte had, maar hier een paar mogelijkheden.

Shoppen is daar echt helemaal top! Onztettend leuk centrum veel leuke kleine winkeltjes en straatjes

De vijfhoek is een leuk buurtje om even rond te kijken, heel erg knus. Daarna een koffietje of borrel doen op de Botermarkt, super gezellig pleintje.

Ik heb al een paar musea zien staan in de andere antwoorden, maar nog niet 'het Dolhuys´ museum over de psychiatrie, ligt net achter het station, in het oude pesthuis. Absoluut een bezoekje waard!

Veel plezier!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Andere antwoorden (4)

De vvv Haarlem biedt een groot aantal dagarrangementen aan. Zit vast wel iets tussen, dat u aanspreekt. zie de link:
http://www.vvvhaarlem.nl/v_beheer/browse.asp?formname=search&group=15&check_n_code=&key=0&exec_search=search_arrangementen2.asp&exec_browse=%2Fv_beheer%2Fbrowse_arrangementen2.asp&page_size=20&page_count=1&lang=1&menu=13&submenu=1&v0_0=&v1_0=n_code&v2_0=1000&v3_0=&v4_0=Geen+voorkeur&v0_1=114&v1_1=plaats&v2_1=3&v3_1=&v4_1=&search_fields=2&rs_found=3&aanbieding=yes&x=50&y=10
AlphaLimaSierra
13 jaar geleden
Naar de binnenstad van Haarlem gaan is op zich al leuk.
De diverse hofjes en leuke straatjes zijn een lust voor het oog. Neem bijv. de korte Houtstraat. Een kunstenaarsstraatje waar je als je erin kijkt vanaf de grote Houtstraat een en al groen ziet van de planten en bomen die er gepland zijn. Lopend door Haarlem wordt je geconfronteerd met de diverse musea die allemaal de moeite waard zijn.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Een hofjeswandeling gecombineerd met een bezoekje aan het Teylersmuseum. Vraag bij de VVV om de route.
Je kunt ook gewoon lekker gaan winkelen in de gezellige binnenstad.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Teylers Museum - Haarlem

Theo Swagemakers Museum - Haarlem

Museum Zuid-Kennemerland - Haarlem

Spaarnestad Fotoarchief - Haarlem

Historisch Museum Haarlemmermeer - Haarlem