weet iemand mischien een leuk vakantiehuis in karinthie? (3 slaapkamers?)

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Vakantie

Antwoorden (2)

Ik ben er zelf nog nooit geweest, maar ik heb wel een goede site waar je heel goed op kan zoeken. kijk maar eens op karinthie.startkabel.nl
Daar kun je vakantiehuizen en ook campings selecteren.
Bij vakantiehuizen staan er 5 links die allemaal erg goed en overzichtelijk zijn. Zoals 'boekeenvakntiehuisje.nl' en 'recreatiewoning.nl'.
Je kan er zoeken op aantal personen, maand, datum, aantal weken en prijs. Dat kan ik natuurlijk niet voor je doen, omdat ik geen idee heb wanneer je met hoeveel mensen hoelang weg wil.. Maar ik hoop dat je hier wat aan hebt!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Hier kom ik weer aan met mijn onvolprezen Zoover.

Kijk eens op onderstaande site:
http://www.zoover.nl/vakantiehuizen/karinthie/oostenrijk

Als je dan iets naar beneden scrollt en dan links kiest voor vakantiehuizen, dan zie je 74 vakantiehuizen in Karinthië en dan kun je verder selecteren op locatie of aantal sterren.
Je ziet ook de beoordelingen die eerder gegeven zijn door bezoekers die er al geweest zijn.

Fijne vakantie alvast.