Ik ga zo een reis maken met de trein, de bus en nog een bus. Hoe zit dat met in- en uitchecken?

Ik moet dus 2x ovestappen. Ik reis eerst met NS, dan Connexion en dan Arriva. Hoe zit dat met in- en uitchecken? Gewoon aan het begin van de reis inchecken en aan het eind uitchecken. Of ook tussendoor bij het overstappen omdat het 3 verschillende vervoerders zijn? Ik heb dringend advies nodig want ik ga zo weg.

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Vakantie

Het beste antwoord

Trein:
Inchecken op het station waar je opstapt. Uitchecken op het station waar je uitstapt.

Connexxion-bus:
Bij het instappen inchecken en bij het uitstappen weer uitchecken.

Arriva-bus:
Bij het instappen inchecken en bij het uitstappen weer uitchecken.

Toegevoegd na 35 minuten:
Als je bij de trein vergeet uit te checken, kost dat 10 euro. (Je hebt na inchecken 6 uur de tijd om nog weer uit te checken)

Bij de bussen kost dat 4 euro.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Andere antwoorden (5)

Inchecken bij de trein, uittjekken op het laatste station.

Stap je de bus in, inchecken en uit de bus, uitchecken.

Vergeet dus niet om na de trein uit te checken!

Toegevoegd na 25 seconden:
uittjekken --> sorry, uitchecken dus ;)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
steeds in en uit checen al die keren dat je oferstab behalve met de trein

Toegevoegd na 1 minuut:
met de trein aleen maar bij het in en uit stapen

Toegevoegd na 1 minuut:
alleen

Toegevoegd na 5 minuten:
in of uit
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
inchecken bij de trein en dan weer uitchecken bij de station waar je uitstapt. vervolgens bij elke busrit in en uitchecken als je in en uitstapt.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Quote van de bron:

Je moet altijd uit- en weer inchecken als je van vervoerder wisselt, ook als het vervoersmiddel gelijk blijft.

Als je bijvoorbeelt reist met de treinen van zowel de NS als Syntus moet je dus uitchecken bij de NS en weer inchecken bij de Syntus, tenzij je niet in hebt gecheckt bij de NS. Je hoeft natuurlijk ook niet in te checken als je een papieren reisbewijs hebt gekocht dat geldt voor zowel de NS als de Syntus.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Trein: inchecken bij betreden station, uitchecken bij verlaten station.
Bus: inchecken in de bus bij de entree, uitchecken bij het verlaten van de bus bij de (achter)uitgang.