Moet je in Frankrijk een strakke zwembroek?

Naar mijn herinnering moet je als man zijnde als je op vakantie gaat naar Frankrijk een speedo zwembroek (strakke zwembroek) is dit nog zo?

Toegevoegd na 10 minuten:
ik bedoel voor op campings ;)

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Vakantie
1.2K

Het beste antwoord

meestal hoeft dat niet meer, maar het mag gelukkig nog wel.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Andere antwoorden (2)

In de openbare zwembaden weet ik het niet, maar mijn ervaring is dat het op de campings niet meer hoeft.
Het zou hygienischer zijn, maar volgens mij wassen mensen hun korte broek vaker dan hun zwembroek. Die wordt vaak een beetje uitgespoeld ;-)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
overal verschiillend.dit jaar in agde op een camping gestaan in mei.daar moest het wel.