Hoeveel kost een vakantie naar zuid-frankrijk voor een persoon op een camping met een tent gemiddeld?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Vakantie

Het beste antwoord

http://www.homeaway.nl/search/keywords:zuid+ frankrijk

wij hebben via deze site gedaan vorige jaar toen we naar Dordogne gingen. Werkt goed, je hebt rechtstreeks contact met de eigenaars, en je kunt zelf de prijsklas bepalen
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Andere antwoorden (2)

Gemiddeld bestaat niet.

Of je zou alle campings van Frankrijk moeten vergelijken en dan de uitkomst delen door het aantal campings.
Ga er maar aan staan.

Wij hebben zelfs het liefst een zeer simpele "Camping Municipal" en die zijn er al van 5 euro per nacht.
Maar ook in Frankrijk kun je heel duur uit zijn op een grote luxe camping.

Kijk hier maar waar je naar toe wilt en kies dan een camping die bij je budget past.

http://www.camping-frankrijk.nl/
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Afhankelijk van hoe lang je wilt en waar..reken op een luxe camping gemiddeld op €30 per plaats per nacht.
Mijn tip is: ga vooral naar de gemeentelijke camping (Municipal), dat scheelt vaak enorm veel!