Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Welke plek is het dichts bij Nederland waar nu sneeuw ligt?

Ik heb een jonge poolhond en wil hem kennis laten maken met de sneeuw. Welke plek/berg is het dichts bij waar zeker sneeuw ligt? Het hoeft dan geen sneeuwpak te zijn die skiiers of snowboarders nodig hebben, maar genoeg sneeuw om leuk doorheen te kunnen wandelen met de hond.

Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
in: Vakantie
1.7K

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Antwoorden (3)

Dat moet snowvalley belgie zijn, Dit is een indoor ski baan.
Er zijn trouwens ook indoor skibanen in Nederland.
Wellicht is het mogelijk net voor dat zo'n baan voor het publiek open gaat, of wellicht net na sluiting, uw verzoek ingewilligd te krijgen.
(Lees meer...)
9 jaar geleden
Antoni
9 jaar geleden
Origineel antwoord, maar ik neem aan dat de vraagsteller sneeuw in een natuurlijke omgeving bedoelt! In Nederland zijn er overigens ook indoor skibanen te vinden, bijvoorbeeld in De Uithof in Den Haag, bij SnowWorld in Zoetermeer (Zuid-Holland) en bij SnowWorld in Landgraaf (in het zuiden van Nederlands Limburg).
Frimu2
9 jaar geleden
Tja, echter stond er in zijn vraag plek, en nergens natuurlijke omgeving.....dat er in Nederland ook skibanen te vinden zijn had ik ook al gemeld.
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Na de grote hoeveelheid neerslag en de kou van de restanten van de orkaan Gonzalo, kan er opeens veel meer sneeuw liggen dan gebruikelijk. In oostenrijk is erg veel sneeuw gevallen. zie http://www.bergfex.at/oesterreich/schneewerte. ik weet niet of ergens al dichterbij sneeuw ligt.
In Frankrijk ligt er sneeuw als je buiten sneeuw zoekt, of je wacht nog een paar maanden en dan komt de sneeuw naar hier.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
In oostenrijk ligt op het moment sneeuw, niet heel dichtbij maar je kunt het proberen.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding