ik vlieg in oktober naar Lima, Peru weet iemand een goed overnachting adres dicht bij het vliegveld

Ik moet de volgende dag verder vliegen

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Vakantie

Het beste antwoord

B&B Lima casa Guadalupe is 15 min van het vliegveld. de Hollandse eigenaar kan je voor $10,00 komen halen (is incl taxi kosten) ik heb goede ervaring bij dit adres.
Arno
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Andere antwoorden (2)

Volgens onderstaande site is ligt dichtstbijzijnde hotel op zo'n 9km van Aeropuerto Internacional Jorge Chávez.

Toegevoegd na 3 minuten:
Excuus, als je de link plakt werkt hij niet meer, maar op Trivago.nl kun je dit heel makkelijk zelf uitzoeken.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Hier een link met twee overnachtingsadressen:

http://www.kuychi.org/Flex/Site/Page.aspx?PageID=1566

Hostal Mami Panchita wordt gerund door een Nederlander, die ook de transfer van en naar de luchthaven kan regelen.

Pension Safe in Lima wordt gerund door een Belg, die ook Nederlands spreekt. Ook hier kan men de transfer regelen.

Prettige vakantie!
AlphaLimaSierra