Hoe kom ik het goedkoopst in Innsbruck, Oostenrijk van 2 july tot 4 july?

Als je me laatste 2 vragen hebt gevolgd zie je dus dat we misschien voor Innsbruck kiezen.

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Vakantie

Antwoorden (5)

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
dat bedoel ik maar! ;-)
Ik geloof dat Eurolines (bus) ook op Innsbruck rijdt. (zelf even opzoeken met Google; ik kan je de link niet geven want mijn computer doet weer gek).
13 jaar geleden
zondag
13 jaar geleden
Als tie het daarbij liet zou het nog te pruimen zijn Loenie. Maar hij lacht me de hele tijd uit en dat pik ik niet, dus hebben we weer ruzie in de tent zoals gewoonlijk.
zondag
13 jaar geleden
Hahaha, heeft ie al volop gehad; Trojaanse paarden ook. Volgens mij kickt hij daarop ;-)
lopen, duurt wat langer, maar je slijt hooguit een paar schoenen
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Goedkoop? Fietsen, alleen op tijnd vertekken
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Zet een oproep, bijv. op Marktplaats, om met iemand mee te rijden Stel voor om evt. kosten te delen dan krijg je eerder respons. Veel succes!