Hoelang duurt de transfer van Rhodos Airport naar Ixia?

We hebben via Neckermann een reis geboekt naar het Oceanis Beach Hotel in Ixia, Rhodos. We zijn erg benieuwd hoelang de transfer is vanaf het vliegveld, naar Ixia?

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
in: Vakantie
6.5K

Antwoorden (4)

De afstand tot het vliegveld bedraagt 9 kilometer. Dus dat is een minuut of tien.
AWM
14 jaar geleden
Als ik mij niet vergis ongeveer 20 minuten. Dit kunt u narekenen door gebruikt te maken van een route planner
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Dat is een mooie rit langs de kust van een kilometer of 10. Vaak duurt de tijd veel langer dan je vooraf inschat omdat eerst gasten worden afgezet die een verblijf hebben eerder op de route.
paulus811
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Inderdaad, het hangt er dus vanaf hoeveel accomodaties er boven die van de vragensteller staan. +1
Als je rechtstreeks naar Ixia zou rijden dan ben je ongeveer een 10, 15 minuten onderweg. Het probleem is vaak dat je eerst langs een aantal andere hotels moet gaan om andere reizigers af te zetten en die bevinden zich over het algemeen niet op de doorgaande weg. Reken maar op een 3 kwartier en als je wat pech hebt een uurtje.