Hoe noem je een inwoner(ster) van Cyprus?

We hadden het hierover aan tafel en vroegen ons afhoe zo''n iemand heet!

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
in: Vakantie
12.7K

Antwoorden (5)

Een Cyprioot.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
aaahhh je was me voor ;-) +1
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Tja, da's 'n nadeeltje van GV. Snel typen is haast belangrijker dan veel weten
X-D
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Een nadeel is ook dat sommigen geen originele avatar kunnen bedenken.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Touché.Dat is wat Toet zee!
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Toetmosis Mencheferoere is al zo'n drieduizend jaar oud, toegegeven, en ik heb hem al vijf jaar als atavar op allerlei sites. Maar hij is me dierbaar, want sechem pehty, djeser chaw. Originaliteit is geen doel op zich, toch?
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Uiteraard is iedereen vrij in die keuze, maar het is voor mede-gv'ers ietwat verwarrend als die plaatjes zo op elkaar lijken. Het is immers het eerste herkenningspunt.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Zit wat in. Anderzijds lijken onze namen weer helemaal niet op elkaar en de twee plaatjes, steen en goud-met-lapis zijn redelijk uit elkaar te houden.
Ik zal de mijne zwart-wit maken. How's that?
Knappe Toet heb je, overigens. Vind ik mooier dan het masker en de sarcofagen.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ik heb er geen moeite mee om jullie uit elkaar te houden, vooral het verschil in kleur is opvallend genoeg.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
hee ja ik zie nu pas dat het toet niet is.........
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Tja, er zijn meer Toeten dan Toet, dat wordt wel eens vergeten. X-D
Overigens: de 17e horen we of de twee baby-mummies in z'n graf echt kinderen van Toet waren.
Een Cyprioot.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Een Cyprioot
Bronnen:
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Antoni
14 jaar geleden
Van daele?
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
kijk maar
Ik weet het niet zeker maar ik denk een
Cypriaan.
geen dank.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Er wonen:
Grieken
Armeniers
Turken
verder weet ik het niet, maar ze staan waarschijnlijk in de vorige antwoorden....