Mag je alleen naar trukije reizen als je 16 bent bijna 17 ??

ik ben bijna 17 en wil alleen naar mijn vriend in turkije reizen, kan dat of moet mijn mama mee ??

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Vakantie
2K

Antwoorden (8)

Toen ik 10 was ging ik al twee weken naar turkije

O
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Mag wel alleen denk ik. Verder dan de reis wil je je mama er ook niet bijhebben lijkt me...
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Dan ken je haar vriend niet.
Als je mama zegt zou ik denken dat je heimwee naar je moeder krijgt, ga maar niet mee:) Stel je vriend gaat je paspoort en je geld afnemen en laat je alleen achter in turkije, wat ga je dan doen?
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
De meeste vliegmaatschappijen hanteren tot en met 14 jaar niet zonder begeleiding. Voor de zekerheid kun je de vraag nog aan de betreffende vliegmaatschappij stellen voor je het ticket definitief gaat boeken.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ja, winter 2010 was ik naar turkije gweest voor 2 weken. Ik ben 17.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ja dat kan. Als je vriend 18 jaar of ouder is mag je mee. Zijn jullie beide nog minder jarig moet je vaak wel een ouderverklaring in laten vullen. Deze krijg je van de reisorganisatie of reisbureau.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ja dit mag als je ouders een verklaring tekenen dat je op vakantie mag of als er iemand bij je is die 18 jaar of ouder is