Krijg ik n stempel in mn paspoort als ik van de ene staat in USA naar de andere reis ? NYC naar LV ?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Vakantie

Antwoorden (3)

Nee, er is geen grenscontrole tussen de staten binnen de VS. Je kan zo overal naar toe rijden of vliegen.
Dus alleen een stempel (en groen formulier) bij eerste binnenkomst in de VS.
Utrecht
12 jaar geleden
Nee er is idd geen grenscontrole tussen de staten. Californië controleert op invoer van fruit e.d. maar daar mag je meestal gewoon doorrijden.
Het groene formulier is tegenwoordig vervangen door de ESTA registratie, je krijgt dus geen groen kaartje meer in je paspoort, alleen een stempel.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Zorg wel dat je je ESTA op tijd hebt geregeld, verder zijn er geen grenscontroles, veel plezier!