Hoe warm wordt het op 22/05/2010 en 23/05/2010 in recreatiedomein "Zilvermeer" te Mol (België)? Is het aangenaam om in het water te gaan of te kil?

http://www.antwerpsekempen.be/zilvermeer.aspx?AspxAutoDetectCookieSupport=1

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Vakantie

Het beste antwoord

Voor de weersverwachting moet je op een weersite zijn en niet hier.
De maximumtemperatuur ligt tussen 15 graden in het noordelijk kustgebied en 24 graden verder landinwaarts. Er staat een zwakke noordelijke wind.

http://www.buienradar.nl/weerkaart.aspx?m=eu&c=belgium
http://www.knmi.nl/waarschuwingen_en_verwachtingen/

En de vraag of iets "aangenaam" is, kun je toch alleen zelf beoordelen?
Ik hou helemaal niet van water, dus voor mij zou het niks zijn, maar mijn kinderen denken daar heeeeeel anders over.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Andere antwoorden (6)

Wat denk je zelf in deze tijd van het jaar? Er heeft nog nauwelijks zon op het water kunnen schijnen om het op te warmen.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Je hebt het over morgen en overmorgen!
Om het water op een aangename temperatuur te krijgen is het toch echt nodig dat de zon een behoorlijk aantal dagen flink schijnt!

dus nee het is dan echt nog niet aangenaam om het water in te gaan!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Veel te koud, tenzij je met duik/ surfpak te water gaat. Echt comfortabel zwemmen is dat niet.
AlphaLimaSierra
13 jaar geleden
kijk en click maar eens op de link.
In het centrum van Mol is elke zondagochtend een dierenmarkt, voor het geval het water te koud is.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ga maar lekker zwemmen maandag wordt het 24 graden,schijt aan alles,nederlanders zwemmen zelfs op 1 januari
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
De enige die kan weten of iets voor jou te koud is, ben je zelf. Ga er naar toe en steek je teen in het water en merk wat je er van vindt. Of iets aangenaam is, is heel persoonlijk dus dat kan niemand voor jou bepalen.