Wat betaal je momenteel voor 1 liter diezel in Tsjechië?

In euro's graag ;)

En liefst in verschil met 1 liter diezel in Duitsland. Alvast bedankt

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
in: Vakantie

Het beste antwoord

In de bron de benzineprijzen van vandaag, ter vergelijking heb ik ook hieronder de dieselprijzen en ook die van Nederland erbij gezet:
Nederland 1,473
Tsjechie 1,402
Duitsland 1,488
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Straks zat ik achter Dresden en wilde graag weten of het nut had om wat extra kilometers de grens over te maken. Ik zit nu alweer bijna in Kassel en ben blij dat ik het niet gedaan heb na je antwoord :) echter was ik wel in de veronderstelling dat het vele malen goedkoper zou zijn. Niet dus ;) Bedankt pelle voor je antwoord.