malarone kopen in zuid afrika, is dat mogelijk? wat zijn de kosten?

Verwijderde gebruiker
7 jaar geleden
in: Vakantie
3K
Verwijderde gebruiker
7 jaar geleden
Waarom zou je het in Zuid Afrika kopen, het is hier goed verkrijgbaar. Als je naar een land toegaat waar Malaria voorkomt, moet je ook beginnen met Malarone de dag voordat je het malariagebied ingaat. Als je zo'n reis gaat maken, mag ik toch aannemen dat de kosten voor Malarone ook wel te betalen zijn voor je?
Neem geen onnodig risico begin op tijd met de inname.

Antwoorden (1)

22 pillen Malanil (hetzelfde als Malarone) worden in Zuid-Afrika verkocht voor ongeveer 45 Rand per pil wanneer u 22 koopt.
Let wel, u heeft een recept van de huisarts (in ZA) nodig om de pillen bij de apotheek te kunnen kopen.

1 Zuid Afrikaanse Rand is ongeveer € 0,07
45 Rand per pil = € 3,27
22 pillen voor € 72,--