Waar kan ik de beste hotelaanbiedingen vinden?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Vakantie
1.9K
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Op al die hotelaanbiedingen sites.
Te veel op om te noemen.

Antwoorden (9)

Expedia.nl is best goed. Beste is relatief.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Probeer het eens op Hotelkamerveiling. Daar kun je bieden en het is ons wel eens gelukt om voor 40 euro een nacht een kamer in een luxe-hotel te boeken.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
40 euro?
Het is mij vaak voor 25 of 30 gelukt! ^^ +
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Mij ook! Hou er wel rekening mee dat je niet altijd op het moment dat je wil, ook echt gebruik kunt maken van het hotel.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ja, Nyx, wij hebben ook wel eens wat gehad voor 25 euro, maar voor die 40 euro sliepen we in Rotterdam in het Manhattan-hotel, en dat is écht luxe.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
booking.com is ook goed
weet niet of het de beste is, dat kangt van je eigen criteria af
13 jaar geleden
Zorg dat je de aanbiedingen van Groupon binnen krijgt. (www.groupon.nl) Dan krijg je vaak hele mooie aanbiedingen. Vandaag was er bijvoorbeeld eentje voor een prachtig hotel in de Ardennen. Je kan er trouwens ook lekker mee uit eten gaan voor een prikkie.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Hier kun je een goedkoop hotel of hostel vinden en reserveren.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Www.hotelaanbiedingen.nl
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Er is ook veel te vinden op HotelSpecials.nl
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
boekvandaag.nl is voor mij de beste.