Wat is een echte goede Last Minute site waarin je nog een paar daagjes weg kan boeken in de Benelux?

Ik ben op een aantal geabonneerd, maar daar zit altijd wel een addertje onder het gras, zoals vandaag: "BOEK VANDAAG!... voor een midweek in November... ;-/ of zoiets )

We hoeven niet ver weg...Nederland, Duitsland, Ardennen, of Luxemburg vinden wij prima.

Waar kan ik dit vinden?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Vakantie
1.2K

Het beste antwoord

Ik heb al een aantal keer last minute geboekt bij : www.bungalows.nl

En dit is erg goed bevallen.

Als ik (last minute) boek dan heb ik hiervoor eigenlijk altijd twee vaste adressen waar ik boek en goede ervaringen mee heb:

De eerste had ik al genoemd, de tweede gebruik ik voor vakantiehuisjes in Belgie:
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
eurorelais.nl heeft het 'em gedaan, we hebben inmiddels al geboekt voor een midweekje Eiffel in Duitsland ;-) +10

Andere antwoorden (1)

www.vakantieveiling.nl

Toegevoegd na 25 minuten:
www.vakantieveilingen.nl moet het natuurlijk zijn!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Dank je, maar de link werkte niet. Moet zijn: http://www.vakantieveilingen.nl/ misschien?
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Je hebt helemaal gelijk!