Wie weet er een site waar ik online een standplaats voor caravan kan boeken in Italie?

Wij willen met de caravan naar Italie maar ik kan maar 1 site vinden waar ik online kan boeken voor een standplaats en dat is vacanceselect.
Wie weet er meer goede vakantieaanbieders?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Vakantie
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ik zal je snuitje missen.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
niet getreurt giwenda
we komen ook weer terug
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Fijn, een hele geruststelling.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
kun jij weer met een gerust hart gaan slapen
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Dat gaat lukken.

Het beste antwoord

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Andere antwoorden (1)

Het hangt natuurlijk in de eerste plaats af, of de desbetreffende camping die mogelijkheid geeft. In Italie lopen ze nogal achter op het gebied van de mogelijkheden binnen internet.
Maar bedoel je gewoon het boeken voor je eigen caravan of het huren ervan?

Toegevoegd na 2 minuten:
Eurocamp heeft ook heel wat campings in zijn assortiment die zich in Italie bevinden. Hier kun je gewoon online boeken.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
ik bedoel met mijn eigen caravan