Is er een winkel of reisburo die disneykaartjes los verkoopt?

Via de website van Disneyland kun je namelijk alleen via een creditcard kaarten bestellen. Ik heb wel diverse webshops gevonden die losse kaarten aanboden maar die zagen er niet veilig uit.
Reis en verblijf regel ik zelf dus echt alleen de parktickets.

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Vakantie

Het beste antwoord

Bij de ANWB online : te betalen als je kunt internetbankieren .
In de ANWB winkels in div. grote steden.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Als je beetje mazzel hebt verkopen ze je daar de VIP kaarten en zijn er bepaalde attracties die je kan "boeken" reserveer je een tijd ga je park rond kom je om die tijd weer.. Mag je langs de wachtrij lopen:)

Andere antwoorden (1)

Kan je misschien via iemand Creditcard boeken? Voor de 15e april is er een actie waar je 40% korting krijgt.