wie heeft er vanuit edinburgh een dagtour gemaakt naar de highlands , en kan mij een (welke?)touroperator aan bevelen?

er verschillende touroperators,maar welke is de beste?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Vakantie

Antwoorden (1)

Ik heb een dagtocht naar de Highlands gemaakt vanuit Glasgow met Rabbies.
Deze touroperator biedt ook dagtochten aan vanuit Edinburgh.
Hieronder de link naar de verschillende tours die vertrekken vanuit Edinburgh.

http://www.rabbies.com/scottish_1_day_tours.asp?lng=en

Toegevoegd na 2 minuten:
De tour werd uitgevoerd in minibusjes.
We reden een mooie route waar regelmatig gestopt werd om een korte wandeling te maken naar een kasteel of even de benen te strekken in een gezellig dorpje.

De chauffeur was een gezellig man die veel over de omgeving wist te vertellen en daarnaast ook een hoop humor had.
Gedurende een groot deel van de rit werd er schotse muziek gedraaid, wat in mijn ogen de sfeer nog verhoogde.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
bedankt voor je antwoord