Zit Jako de gorilla nog steeds in de dierentuin van Curaçao?

Dit is een nogal specifieke vraag..
Ongeveer 20 jaar geleden woonde ik op Curaçao, vlak bij de dierentuin.. Daar zat in een soort grote vogelkooi (te klein eigenlijk, ouwe stijl dierentuinkooi), een mannetjes gorilla, helemaal alleen.. Zijn naam was Jako, en liet graag z'n klokkenspel zien..
Aangezien gorilla's best oud kunnen worden, vraag ik me af of 'ie er nog steeds zit..

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Vakantie
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Geen idee, maar mocht er geen antwoord op de vraag komen, dan kan je even bellen naar Curaçao Zoo (Tel: 736-0188):
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Goeie tip! Ja, de kans dat ik hier antwoord krijg is minuscuul.. maar iedereen die deze aap heeft gekend, weet precies welke aap ik bedoel..
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ik kon zo snel geen e-mail adres vinden. Om het betaalbaar te houden zou je kunnen bellen met Skype. Dan betaal je tegen lokaal tarief.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
of misschien wil iemand dat hier wel doen voor 10 punten ;o)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Haha! Ik ga iedereen die wel wat punten kan gebruiken een pb'tje sturen! ; P

Het beste antwoord

TYpe " Curaçao " in Google, klik " Curaçao wikï " scroll op deze wiki pagina naar "kranten " bijna onderaan de pagina.
Klik op krant " Amigoe" .
Klik contact, daar vind je een E-mail adres : web@amigoe.com.
Als je ddar je vraag heen stuurt, krijg je van hun misschien wel antwoord.
Succes, hoop dat het lukt.

Toegevoegd na 2 minuten:
Amigoe.com
Website: www.amigoe.com
Amigoe-e NV
Emancipatie Boulevard 29
Curaçao, Nederlandse Antillen

Tel.:(5999) 767-2000
Fax:(5999) 767-4084

Contactpersoon:
Elham Elhage (abonnementen)
Michelle Rodenburg(advertenties)
Email: web@amigoe.com