Hoe kom ik uit op vliegveld Kloten te Zwitserland?

IK wil een ticket boeken bij Swiss Air naar het vliegveld Kloten. Maar steeds geeft ie aan vliegveld Zurich.
Dat is een andere luchthaven naar ik meen?

Als ik dus intik van Amsterdam naar Kloten krijg ik ticket voor Zurich. Hoe zit dat nu precies en hoe kan ik op Swiss air een ticket naar luchthaven Kloten boeken?

vr gr Gonna

9 jaar geleden
in: Vakantie
3.2K

Het beste antwoord

Volgens mij bestaat dat vliegveld alleen nog maar onder de naam Zürich.
Zie: http://nl.wikipedia.org/wiki/Luchthaven_Z%C3%BCrich
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
gonna
9 jaar geleden
Dat is idd zo heb ik nu gemerkt. Het heet idd vliegveld Zurich, maar sommige gebouwen van het vliegveld liggen in Kloten, wat in het noorden van Zurich ligt. Wel wil ik het tweede antwoord ook bedanken voor de moeite. Maar het vliegveld heet geen Kloten en dus heb ik dit als beste antwoord gekozen.'vr gr Gonna

Andere antwoorden (1)

De luchthaven van Zurich heet Kloten (ligt in het dorpje Kloten).
Het is dus extact hetzelfde vliegveld.
Net als Amsterdam en Schiphol (de luchthaven heet Schiphol en ligt bij Amsterdam).
Utrecht