Wie heeft tips voor wandelen in Nationaal Park Utrechtse Heuvelrug?

Is er een Info-center?
Welke wandeling(en) is/zijn aan te raden?
Welke wandeling gaat langs de piramide van Austerlitz?

Er is van alles te vinden op internet hierover maar een beetje verspreid en zonder beoordelingen, dus alle tips zijn welkom.

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Vakantie

Het beste antwoord

Ik woon zelf in Amerongen (gemeente Utrechtse Heuvelrug). Onderaan de Amerongse Berg (hoogste punt provincie Utrecht) is een restaurant/speeltuin 't Berghuis. Van hieruit zijn er verschillende wandel en fietsroutes.
Ook het kasteel en Amerongen zelf zijn de moeite van een bezoekje meer dan waard.
http://www.kasteelamerongen.nl/