Je kunt deze gewoon opnieuw aanvragen.
Bij mij was het een kwestie van naar de huisarts bellen en een dag later kon ik een nieuwe ingevuld en wel ophalen :-) Wel braaf je excuses maken en zo, want ze vinden het niet grappig als je hem kwijt bent ;-)
(Ik was hem niet eens zelf thuis kwijtgeraakt. Had alleen bij de Moldavische grens niet goed opgelet toen ik al me papieren na tig uur wachten terug kreeg, dat me vaccinatiepaspoort er niet bij zat...Hihi)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Andere antwoorden (3)

Alle prikken nog een keer halen... grijnzzzzz

Nee hoor als het goed is is dit allemaal geregistreerd en kan je via je huisarts een nieuwe krijgen.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Contact opnemen met je huisarts, de GGD, of het gezondheidscentrum waar jij je hebt laten vaccineren. Vermoedelijk hebben zij wel een administratiesysteem waarin terug te vinden is wanneer je welke prikken gehad hebt.
Amadea
12 jaar geleden
Beter zoeken.