Waar kan ik goedkope all inclusieve vakantie vinden?? Naar Turkije voor 12 dagen? Heeft iemand tips?

Bedankt!

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Vakantie
1.6K
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Wees je ervan bewust dat je bij de goedkope all-inclusive reizen naar Turkije bijna altijd in een resort terecht komt waar verder dicht in de omgeving niks te doen is, en alles alleen per taxi of o.v. te bereiken is. Het is maar een tipje, misschien vindt je dit juist wel leuk.
Als je iets meer leven van een stadscentrum wilt, dan is een goedkoop appartement een veel betere keuze. Het uitgaansleven is er niet zo duur, ook het eten niet.

Antwoorden (9)

Kijk op vakantieveilingen, staan heel vaak leuke dingen tussen. Of boek een leuke lastminute, op zoveel sites te verkrijgen
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
vakantieveilingen.nl
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Op de lastminute-site:
http://www.lastminute.nl/turkije.aspx
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Iemand hierboven geeft het antwoord Corendon, maar dan kan ik je beter doorverwijzen naar de D-reizen site of reisbureau. D-reizen biedt verschillende touroperators aan waaronder corendon. Vaak ligt de prijs bij d-reizen ongeveer 20 tot 30 euro hoger dan bij de touroperator zelf. Dat komt door de boekingskosten die je erbij moet betalen, maar bij evt. problemen bieden ze wel service.

Corendon is wel een van de goedkoopste aanbieders. Maar bij d-reizen hebben ze de unieke prijscheck. Door de prijscheck kun je zien bij welke touroperator je de goedkoopste prijs hebt voor dezelfde periode bij verschillende aanbieders. Ik zou zeggen stap een d-reizen binnen. Vraag printjes van de uitgekozen vakanties en boek het eventueel via internet. Al kan ik u zeker aanraden het via een reisbureau te doen. Dan heb je net dat extra beetje service en regelen zij alles voor u:D

Verder zijn de veilingsites, lastminutessites enz. ook goede opties!

Toegevoegd na 2 minuten:
Nog even een aanvulling. Het is vaak zo dat je op juiste moment op de juiste plek moet zijn voor leuke aanbiedingen of goedkope reizen. Hoe langer u wacht hoe duurder vaak. Ziet u wat leuks en de prijs bevalt dan zou ik niet langer wachten. Grijp je kans want iemand anders kan er zo mee vandoor gaan.

Verder altijd even op zoover.nl kijken of het hotel wel een goed cijfer krijgt en dan kun u ook bij de beoordelingen lezen of je niet al te veel last hebt van russen enzo.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Super bedankt! Voor je uitgebreide reactie. ik heb gekeken op zoover! Wat een handig site is dat zeg.. Ben al wat informatie rijker!
En als je niet goed bent in zoeken op internet dan kun je altijd nog naar een reisbureau gaan.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ga naar reisburo en realiseer je dat terugkomen met een buikloop ivm bedorven eten. Verblijf tussen Russische Mafia. Smerige kamer ook niet alles is. Let op prijs kwaliteit.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ga ik doen :)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Buikloop hoor je bijna niets meer over. Turkije is de laatste jaren echt vooruit gegaan. Er zijn heel veel mensen die een vooroordeel hebben over turkije, maar het valt erg mee..
bij www.fflekkerweg.nl
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Je kunt vooral in de Mei en herfstvakantie veel geld besparen als je een vakantie boekt via een Duitse touroperator,besparingen kunnen oplopen tot honderden euro,s voor dezelfde vakantie.Je kunt deze vakanties online boeken via http://www.holidaycheck.de/land-Reiseinformationen_Tuerkei-lid_4.html .Deze website is een vergelijkbare als die van de Nederlandse Zoover,alleen veel groter met meer reviews en aanbiedingen.Ik boek zelf al jaren via de bekende Duitse reisorganisaties Neckermann.de ,Urlaubtours,GTI,enz.

U heeft als Nederlander de zelfde rechten en plichten als een Duitse vakantieganger,en als u net als in Nederland een annulering (rucktrit versicherung) verzekering afsluit gaat u net zo veilig en vertrouwd op vakantie dan via een b.v Neckerman Nederland.

Maar u bent vaker veel goedkoper uit.