waar kan ik een toeristenkaart Suriname kopen?

Wij gaan met 2 volwassenen vanaf Bonaire naar Suriname, waar kunnen we een toeristenkaart kopen? Wij komen rond middernacht aan op het vliegveld Johan Adolf Pengel Int Airport.

Verwijderde gebruiker
7 jaar geleden
in: Vakantie
1.6K
ronron1212
7 jaar geleden
Het grootste voordeel van de toeristenkaart? Je hoeft niet meer helemaal naar het Surinaams Consulaat in Amsterdam als voorbereiding op je Suriname vakantie. Een toeristenkaart kun je namelijk gewoon vlak voor vertrek op Schiphol aanschaffen. Daar heeft de Surinaamse overheid tegenwoordig twee balies (RC167 en RC168, vertrekhal 3) die voor iedere vlucht naar Suriname geopend zijn. Lukt het niet om de toeristenkaart al op Schiphol aan te schaffen? Geen nood! Je krijgt na aankomst in Suriname ook nog een mogelijkheid om er één te kopen. Je kunt trouwens ook nog steeds langs bij het Surinaamse Consulaat in Amsterdam voor een toeristenkaart.

Antwoorden (1)

De Toeristenkaart kan op de volgende locaties gekocht worden, t.w.:

1. De Visumafdeling van het Consulaat Generaal van de Republiek Suriname te Amsterdam van maandag t/m vrijdag. Voor de openingstijden, raadpleeg www.consulaatsuriname.nl
- Ambassades en Consulaten van de Republiek Suriname in andere landen.

2. Op Schiphol bij de speciaal daarvoor bestemde balies (nummers RC167/RC168)
Openingstijden: De Toeristenkaart balies zijn in principe bij SLM en de KLM vluchten naar Suriname geopend voor dienstverlening gedurende tenminste 2 (twee) uren van de resp. inchecktijden. De openingstijden worden wekelijks bijgewerkt op de home page van onze website www.consulaatsuriname.nl

Locatie: de Toeristenkaart balies zijn te bereiken via Vertrekhal 3, ingang B of C (in de gang a/d voorzijde).

3. Bij aankomst op de Johan Adolf Pengel internationale luchthaven in Suriname
Betaling: contant en met gepast geld