Hoe duur zijn bezienswaardigheden in Kopenhagen?

Ik ben van plan met een vriend naar Kopenhagen te gaan en daar bij een vriend te logeren. Maar ik zou graag willen weten hoeveel de bezienswaardigheden in daar ongeveer kosten om daar rekening mee te kunnen houden.

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
in: Vakantie

Het beste antwoord

Je kan de Kopenhagen Card aanschaffen. (is ook geldig voor het openbaar vervoer) Prijs is afhankelijk van de duur van de kaart. Met deze kaart krijg je gratis toegang (of reductie) tot o.a. musea en andere bezienswaardigheden en is dus geldig voor het openbaar vervoer.

Zie de link voor meer info m.b.t. deze kaart

http://www.visitcopenhagen.com/book-your-stay/copenhagen-card/whats-included-with-copenhagen-card