Hoe vraag ik een Australisch paspoort aan?

Verwijderde gebruiker
7 jaar geleden
in: Vakantie
1.4K
fremar
7 jaar geleden
via de ambassade van Australië?
tinus1969
7 jaar geleden
Heb je daar recht op?

Antwoorden (1)

Consulaire Diensten - De consulaire afdeling van de Australische Ambassade in Den Haag verleent consulaire bijstand. In het algemeen biedt de consulaire afdeling diensten aan lokale mensen in Nederland die van plan zijn om Australië te bezoeken evenals aan Australische burgers die in Nederland wonen. In het algemeen bestaan de diensten van de Australische Ambassade in Den Haag uit het behandelen van aanvragen van Australische visums of paspoorten, huwelijk registratie, legalisatie van documenten, de geboorte van een kind, Australische nationaliteit aanvragen en nog veel meer.

U kunt contact opnemen met de consulaire afdeling van de Australische Ambassade in Den Haag via telefoon (+31) 70 310 8200 of per email austemb_thehague@dfat.gov.au