Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

in oktober gaan we naar sri lanka is het doenbaar om in 1 dag met driver van cmb naar trinco te reizen? beste reisweg en reisduur?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Vakantie
703

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Antwoorden (2)

Ja, dat is te doen, kost je ca. 4 uur. Ga niet met de eerste beste aanbieder in zee op het vliegveld. It's a jungle out there, je betaalt zo 5 tot 10 maal te veel als je niet goed uitkijkt.

Toegevoegd na 9 minuten:
Aanvulling: Eigenlijk moet je die deal helemaal niet maken op het vliegveld, aangezien er *alleen* maar oplichters rondlopen, zeg ik uit eigen ervaring. Regel de rit vanuit Nederland, en als dat niet mogelijk is, reis naar Colombo en ritsel daar wat, en blijf steeds de helft bieden van de aangeboden prijs. Of minder :)

Toegevoegd na 12 minuten:
Nog een tip: Je eindigt waarschijnlijk in een mini-van. ga *niet* voorin zitten, naast de bestuurder. Je wilt alle bijna-ongelukken niet bewust meemaken onderweg.
(Lees meer...)
Plaatje bij antwoord
AWM
13 jaar geleden
Nee zelf ben ik in Sri Lanka geweest in 2004, en het is er erg be-bergt van wat ik me nog herinner, er waren soms enge stukken met de bus door de bergen met 3 cm naast je een dal die zo'n 30 m stijl naar beneden gaat, en ik raad je niet aan om zo'n lange rit in 1 dag af te leggen.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding