Gap year in Amerika, hoe moet ik dit invullen?

Ik start over enkele weken in 6 vwo en verwacht dit zonder al te veel moeite in een keer te halen. Ik weet nog totaal niet wat ik wil qua vervolgstudie en daarom zou ik graag een gap year willen nemen, maar een gap year is nou eenmaal duur. Weet iemand of ik een soort baantje kan hebben in de VS en tegelijkertijd zou kunnen genieten van de omgeving enzovoorts?

Verwijderde gebruiker
7 jaar geleden
in: Vakantie

Antwoorden (1)

Je kunt eens contact opnemen met een organisatie die hiermee helpen kan en er langer ervaring mee hebben waar je tegenaan kunt lopen.

Kijk eens op deze site;
http://weg-wijs.net/studiemogelijkheden-buitenland/tussenjaar-gapyear/