Ik wil kamagra meenemen op vakantie naar Griekenland, mag dit?

7 jaar geleden
in: Vakantie
58.3K
tinus1969
7 jaar geleden
Hoe ben je aan de Kamagra (sildenafil./viagra) gekomen?
Utrecht
7 jaar geleden
Gewoon in je toilettas wegstoppen.
Je bent 22, hebt je het nodig?
Ritsuka
7 jaar geleden
Het is niet altijd veilig en is in sommige landen verboden, in elk geval Engeland: https://onlinedoctor.lloydspharmacy.com/blog/what-is-kamagra/
Griekenland kan ik zo snel niet vinden.
Alex1995
7 jaar geleden
Via internet besteld. Kunt je voorstellen na een paar dagen dag en nacht gedronken te hebben dat het wel eens tegen wil zitten haha
Ritsuka
7 jaar geleden
Je lichaam geeft op dat moment een grenz aan, lijkt mij niet slim om er met die pillen overheen te gaan.
tinus1969
7 jaar geleden
@Alex1995, alleen legaal voorgeschreven/verkochte geneesmiddelen mogen mee. Dit dus niet.
Pakkans lijkt me niet groot, maar je hebt eindeloos gezeik als je gepakt wordt.
Verwijderde gebruiker
7 jaar geleden
@tinus1969 Even voor mijn idee. Wat is het verschil tussen iemand die voorgeschreven viagra(sildenafil) met zich meevoert en iemand die ze zelf besteld heeft? Althans ik begrijp van het antwoord van Amadea dat je geen verklaring nodig hebt, dus zelfs als de douane de medicatie onderschept lijken me de twee situaties gelijk. Of mis ik nu wat? (want ik zat me precies hetzelfde te bedenken als jij zegt, alleen kon ik niet met een goed argument komen hoe dat ontdekt zou worden)
Alex1995
7 jaar geleden
@tinus1969 dus jij zegt als dit in mijn koffer zit, dat ze op het vliegveld moeilijk gaan doen? Of kan ik het beter in de handbagage houden.
tinus1969
7 jaar geleden
@Alex1995 (en @MrTomaat): Als het niet door een arts is voorgeschreven, en door een apotheker afgeleverd, is het een illegaal middel. dan mag je het niet in bezit hebben en zeker niet de grens overnemen. Dat mag namelijk alleen met legaal afgeleverde medicijnen.
Verwijderde gebruiker
7 jaar geleden
Dat geloof ik graag, maar nu ga ik met mijn vader op vakantie, hij heeft zijn viagra via de dokter netjes bij de apotheek afgehaald. Ik heb ze via internet bestelt via een louche site. De douane doorzoekt ons allebei en vindt beide doosjes, wat gebeurt er?
tinus1969
7 jaar geleden
@MrTomaat; het illegale doosje (als dat als zodanig herkenbaar is) wordt in beslag genomen en de igenaar krijgtr een boete.

Het beste antwoord

Ja. Griekenland valt binnen het Schengengebied. De werkzame stof in kamagra is sildenafil, en dat is een geneesmiddel in de zin van de Geneesmiddelenwet. Het valt niet onder de Opiumwet, dus wat dat betreft mag het gewoon zonder medische verklaring in het vliegtuig meegenomen worden. Doe dat dan wel in de originele verpakking en laat de naamsticker er op zitten, om moeilijkheden te voorkómen.
Amadea
7 jaar geleden
Alex1995
7 jaar geleden
Dus hele verpakking kan in de toilettas en dat kan onmogelijk problemen veroorzaken?
Amadea
7 jaar geleden
Ja.