Als je vliegt met Ryanair, maakt het dan uit hoelang je ID-bewijs nog geldig is?

Ik ga in juli vliegen met Ryanair. Mijn ID is dan nog zo'n 3 maanden geldig. Is dat een probleem? Aangezien je soms wel eens hoort dat een ID-bewijs nog minstens 6 maanden geldig moet zijn, wil ik graag van tevoren duidelijk weten of dat hierbij ook belangrijk is.

Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
in: Vakantie
1.4K
ronron1212
8 jaar geleden
Dat heeft niets met de vliegtuigmaatschappij te maken maar met het land waar je naar toe gaat. Maar als je met een id reist kun je niet naar landen buiten de eu.

Antwoorden (1)

Dat hangt af van het land waar je naar toe vliegt, dat land bepaalt die eventuele duur.

Naar Marokko kun je bijv. niet vliegen met een ID-bewijs; daarvoor is een paspoort nodig.
Computoon