Ik ga het weekend naar Parijs dagje euro disney en naar maar is mijn vraag is deze wel open op zondag of maandag ivm Pinksteren

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
in: Vakantie
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
handig ook dat je eerst naar parijs gaat, boekt, en dan pas kijkt of ze open zijn.... lol

Antwoorden (2)

ja hoor euro disney is gewoon open , het is een pretpark en dat heeft niets met geloof oid temaken , zo'n pretpark moet het juist hebben van lange weekenden , dan zoeken mensen die niets met pinksteren hebben vertier voor deze extra vrije dag(en)
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Bedoelde de winkels in valde europe overdekt winkelcentrum
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Huh WAT bedoel je en waarom heb je het dan over Eurodisney?????
Ik heb maar even in google: openingstijden eurodisney parijs ingetyped, en vond het volgende:
Park is open van 10:00 tot 23:00 op 1ste en 2de pinksterdag