zo goedkoop mogelijk op vakantie in het buitenland kan dit?

ik wil voor het eerst naar het buitenland (tja, laatbloeiertje ofzo) en dan meteen een weekje of misschien 2. ik weet het is goedkoper in het buitenseizoen te boeken (dus niet de bouwvak) maar zijn er ook websites die erg goedkoop zijn

heb nu bv een reis gezien rond de 750 euro per persoon, wil eigelijk rond de 250. kan dit??

graag met hotel. en plaats van bestemming richting griekenland/portugal/spanje... in elkgeval warm land (A)

tips waar ik op moet letten is ook welkom

Toegevoegd na 14 minuten:
ik wil met het vliegtuig, maar met een bus is ook goed. zolang het maar goedkoop is (en met de auto is het altijd duur, en moet je op regels letten dus dat liever niet!)

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
in: Vakantie

Het beste antwoord

Tuurlijk kan dit, maar je zult geen hoge eisen moeten stellen. Populaire (jongeren) gebieden kun je vaak ook met de bus heen, dat kost vrij weinig, zeker minder dan vliegen. Wanneer je niet aan het strand maar een kilometer er vanaf / buiten het centrum etc gaat zitten scheelt dit ook aanzienlijk in de prijs, maar bedenk dan wel dat je om wat leuks te doen waarschijnlijk dagelijks met de bus heen en met de taxi bijvoorbeeld weer terug naar je hotel moet.

En ga beter niet naar Spanje maar bijvoorbeeld naar turkije of tunesie, prima en warm als je in de juiste maanden gaat, maar zeker de helft goedkoper om te leven. Wil je toch perse naar spanje/portugal, zoek dan een hotel met full-pension of all-inclusive, dan ben je nu in eerste instantie wat duurder uit met boeken, maar hoef je straks bijna geen geld meer uit te geven.

Je kunt natuurlijk ook gewoon een last minute nemen, zeker wanneer je redelijk vrij bent wanneer te gaan en je ook nog nergen geweest bent, is een last minute een leuke manier. Ga de week voordat je weg wilt op internet zoeken en misschien zit je de week erna wel voor een prikkie in een 3-sterren hotel!

Toegevoegd na 4 minuten:
Je kunt natuurlijk ook een busreis naar een camping doen en dan in een tent, kan harstikke leuk zijn en kost altijd minder dan in een hotel. Losse goedkope busreizen bijvoorbeeld bij eurolines.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden

Andere antwoorden (7)

Lijkt me dat dit wel kan,al is €250.- wel er weinig voor een vakantie! Er worden goedkope all inclusive reizen aan geboden naar Turkije,misschien is dat iets. Veel succes en vakanteplezier!
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
http://www.gogo.nl/search.aspx?N=4294967247+4294967245+4294967235
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Het goedkoopste is een vakantie naar Santiago de Compostella, dat is een pelgrimsoord en eindpunt voor wandelaars van de camina... Het is een voetreis en dat lijkt mij het voordeligst...

Nergens in je vraag zie ik dat je met een vliegtuig wil of anderszins...
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ga eens naar de website www.goedkoop-naar.nl daar kan je makkelijk een keuze maken.

Toegevoegd na 1 minuut:
Daar staan ook links naar allerlei aanbieders.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ga eens naar de veiling. Zo kun je zelf de max prijs bepalen. Zie bijgaande site voor zowel binnen als buitenland
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Je zou ook eens kunnen kijken naar mensen die reisgezelschap zoeken. Wellicht kan je dan "gratis" mee. Kijk hiervoor eens op marktplaats.
Maar ik kan me voorstellen dat je deze vorm van vakantie niet zoekt.

Qua budget is € 250 naar mijn mening belachelijk laag. Wil je dat uitgeven aan reis, verblijf en eten? Lijkt mij onmogelijk.
En als je nooit eerder naar het buitenland bent geweest krijg je nog kosten voor een reisdocument (zoals paspoort).

Wat was jij dan bijv. kwijt aan een vakantie in NL? 1 of 2 wkn in NL zal ook niet goedkoop ziin.

In ieder geval een fijne vakantie toegewenst.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Pak de eurolines, heek goedkoop. Verder kamperen natuurlijk.