Wat zijn je rechten indien je een vliegreis wil annuleren in verband met onlangs gepleegde aanslagen?

Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
in: Vakantie

Antwoorden (1)

Kan ik mijn reis annuleren als ik bang ben voor terroristische dreiging?
Heeft u een doorlopende- of kortlopende annuleringsverzekering (dus niet Allrisk)? Dan is er geen dekking op de annuleringsverzekering. De Europeesche vergoedt dan geen annuleringskosten. Heeft u een doorlopende- of kortlopende Allrisk Annuleringsverzekering? Dan kunt u uw reis annuleren. De vergoeding bedraagt 75% van de annuleringskosten. Neem in alle gevallen eerst contact op met uw reisorganisatie, hotel of vervoersorganisatie. Wellicht bieden zij een alternatief of kunnen zij u informeren over andere mogelijkheden.
fremar